Магазин fishingtackle.bg Ви предлага изключително удобни условия за доставка и плащане. Имате възможност да си изберете доставка до офис или до адрес.

Приемане на поръчки:

Поръчки в онлайн магазин fishingtackle.bg се приемат денонощно през цялата седмица, а се изпълняват (обработват и изпращат) от понеделник до петък на обяд. Поръчки, направени в събота и неделя, се обработват и изпращат в понеделник. Когато има официални почивни дни и национални празници, изпращането на поръчките е според работното време на куриерите, с които работим.

Потвърждение на поръчки:

За потвърждение на поръчката ще се свържем с Вас на телефонния номер, който сте посочили. В случай, че телефонният номер е грешен, непълен или никой не отговаря, ще се опитаме да се свържем с Вас и чрез имейла, който сте посочили, и поръчката ще бъде задържана до изясняване на ситуацията. Стоки се изпращат само след потвърждение от клиента!

Плащане

До пълното заплащане на дължимата цена, Търговецът си запазва правото на собственост върху стоката, предмет на сделката. Това право на собственост преминава върху Клиента в момента на извършването на всички дължими плащания към Търговеца.

Възможни са следните начини за заплащане

С наложен платеж, при получаване на стоката, доставена с куриерска фирма ЕКОНТ. Плащането се извършва директно на куриера, при получаване на стоката. Заплащането става единствено в брой или с банкова карта в офиса на куриера. Работим с ППП / Пощенски паричен превод/, което автоматично означава, че куриера превежда по банков път сумата от наложен платеж на търговеца.

Възстановяване на суми във връзка с извършени плащания

В случай, че плащането е направено с наложен платеж, възстановяването на суми става, като Клиентът изпрати стоката с наложен платеж (стойността на стоката, която е заплатил) обратно към Търговеца. При получаването на стоката, Търговецът заплаща стойността на стоката на куриера, след което Клиентът може да си вземе парите от ЕКОНТ.

Условия на доставка:

Доставката на стоки на територията на Република България извършваме с куриерска фирма Еконт Експрес , съгласно тарифите, посочени на www.econt.com в съответствие с Общите условия за ползване.

Начини на доставка:

На територията на страната използваме доставка само с куриер, която е и най-разпространената и най-надеждна. Доставка извън страната може да се договори индивидуално. „Фишинг Такъл“ предлага изключително гъвкави условия за доставка – всяка доставка може да е с избор до офис на Еконт или до ваш личен адрес. Всички пратки са с опция преглед и тест преди да платите.

Срок на доставка:

Срокът на доставка зависи от наличността на артикулите. В случай, че разполагаме с всички поръчани продукти на склад, доставката е в срок от 24 часа от момента на изпращането. Нормалният срок за изпълнение на поръчка е 1-3 работни дни. Ако продуктът не е на склад, срокът е различен и за него ще Ви уведомим в телефонния разговор.

Поръчки, направени след 15.00 часа, е вероятно да НЕ бъдат получени на следващия ден. При наличие на обстоятелства, водещи до забавяне изпълнението на поръчката, клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти. Онлайн магазин fishingtackle.bg притежава голяма част от артикулите на склад, но информация за наличността от даден артикул се уточнява в телефонния разговор. Когато обработваме Вашата поръчка, ние ще Ви информираме относно наличността и сроковете за доставка на всеки отделен поръчан артикул, който не е в наличност и изисква допълнително време за доставка.

Цена на доставка

Цената на доставката зависи изцяло от ставките на Еконт Експрес и се влияе от теглото и сумата на наложения платеж. Във всяка ситуация ще ви предложим най-изгодната доставка, без излишни оскъпяващи услуги.

– офис на Еконт – около 6 лв., според тарифите на Еконт..

– адрес в България – около 7 лв., според тарифите на Еконт. По договаряне за по-големи поръчки.

ВСИЧКИ ПРАТКИ СЕ ИЗПРАЩАТ С ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД И ТЕСТ! ПРИ ПОЛУЧАВАНЕ НА ВАШАТА ПРАТКА, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕД КУРИЕРА ПРОВЕРЕТЕ СЪСТОЯНИЕТО НА СТОКАТА В ПАКЕТА!

ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ

Клиентът има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителя, без да дължи обезщетение и без да посочва причина, да върне получената стока в срок до 14 календарни дни, считано от датата на получаването й. В този случай клиентът трябва да върне стоката в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост. Стоката следва да бъде без наранявания и други външни белези. Клиентът е длъжен да заплати разходите по връщането на стоката, включително транспортни разходи и други куриерски или банкови такси, свързани с възстановяването на платената цена за покупката. Клиентът има право да получи само стойността на върнатата стока, такава каквато е отразена в документа за покупка.

Ако желаете да се възползвате от това Ваше право, се свържете по телефон или ел. поща с наш служител и ние с удоволствие ще Ви съдействаме.

Благодарим Ви, че ни се доверихте и избрахте нас!